Chad Billins

+40
nummer 17
Mickeee
Luleåfan
Myrman
Bamsefar
Rönken
Puckad
amarule
NilsOskar
Pajala
KaptenBlodskelett
Neurofunk20
Urken
Donowitz
Qirren
makkanmakkan
Obsut
Dentos
kokostrollet
pingu
hokkzorz
Mr Bister
Slapshot
Sportchefen #2
Norlin
CKa
LulefanGBG
Lasse Proppmätt
Redbear
miker
Micke L
Kagen
NallePhu
Snikne Ville
Micke80
Fred Herbert
JayDee
FruktHamster
Ivanhoe
Lars158
44 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av NilsOskar tor 15 okt 2015, 19:46

Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.

NilsOskar

Antal inlägg : 441
Join date : 12-02-25
Ort : 08

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Urken tor 15 okt 2015, 19:53

NilsOskar skrev:Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.

Jag saknar då inte honom. Han var hopplös i Luleå.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av NilsOskar tor 15 okt 2015, 19:55

Vad finns det i så fall för adjektiv att beskriva Schira med måntro... Smile

NilsOskar

Antal inlägg : 441
Join date : 12-02-25
Ort : 08

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Urken tor 15 okt 2015, 19:57

NilsOskar skrev:Vad finns det i så fall för adjektiv att beskriva Schira med måntro... Smile

Inga. Åtminstone inte av den positiva sorten.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av amarule tor 15 okt 2015, 20:29

NilsOskar skrev:Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.
Ja där hade vi kanske haft vår pp back
amarule
amarule

Antal inlägg : 1184
Join date : 12-01-25

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Dentos tor 15 okt 2015, 23:04

Urken skrev:
NilsOskar skrev:Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.

Jag saknar då inte honom. Han var hopplös i Luleå.
Jag tycker absolut inte att han var hopplös. Man märkte direkt första matchen mot Djurgården vilken potential han hade. Tyvärr känns det som att vi inte riktigt hade de spelare ett PP behöver utöver en PP-back när han var här så det blev inte så mycket ytor för honom. Jag tror han hade kunnat få mer utrymme i år. Sen tycker jag inte att han gjorde bort sig allt för mycket defensivt heller. Skulle byta Billins mot Schira alla dagar i veckan om man ser till nästan alla punkter. Det Schira presterat hittills ska väl tilläggas. Sen vet man ju iförsig inte hur mycket han hade i lön o så, men att säga att han var hopplös under sin tid i Luleå är en stor överdrift tycker jag.

Han gjorde förövrigt 2 poäng och gick +1 i statistiken i slutspelet, vilket inte alls är bedrövligt i mitt tycke, även om jag tror han kan ännu bättre. Synd att Billins inte fick stanna ett år till. Han har en ruggigt hög högstanivå.

Edit: Men jag kan medge att han inte levde upp till de höga förväntningarna man hade på honom, ja. Han kan bättre än vad han visade här dock. Det är jag övertygad om.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Puckad tor 15 okt 2015, 23:11

Billins var osynlig, det kan man inte säga om Schira som haft en jobbig start.
Dock, över 20 minuter senast vittnar om att saker börjar kugga in.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11113
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Rönken tor 15 okt 2015, 23:14

Dentos skrev:
Urken skrev:
NilsOskar skrev:Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.

Jag saknar då inte honom. Han var hopplös i Luleå.
Jag tycker absolut inte att han var hopplös. Man märkte direkt första matchen mot Djurgården vilken potential han hade. Tyvärr känns det som att vi inte riktigt hade de spelare ett PP behöver utöver en PP-back när han var här så det blev inte så mycket ytor för honom. Jag tror han hade kunnat få mer utrymme i år. Sen tycker jag inte att han gjorde bort sig allt för mycket defensivt heller. Skulle byta Billins mot Schira alla dagar i veckan om man ser till nästan alla punkter. Det Schira presterat hittills ska väl tilläggas. Sen vet man ju iförsig inte hur mycket han hade i lön o så, men att säga att han var hopplös under sin tid i Luleå är en stor överdrift tycker jag.

Han gjorde förövrigt 2 poäng och gick +1 i statistiken i slutspelet, vilket inte alls är bedrövligt i mitt tycke, även om jag tror han kan ännu bättre. Synd att Billins inte fick stanna ett år till. Han har en ruggigt hög högstanivå.

Edit: Men jag kan medge att han inte levde upp till de höga förväntningarna man hade på honom, ja. Han kan bättre än vad han visade här dock. Det är jag övertygad om.

Chad såg lite vinglig ut i sarg- och närkampsspelet, fast en offensiv spelare behöver inte nödvändigtvis vara en Melart på denna punkt. Som du skriver skulle en mer harmoniserad backlinje (och laget i övrigt) förmodligen kunnat varit mer till Chads fördel. Det visar å andra sidan hur överjävligt bra Sigalet var när han anslöt, fältherre.

Med det sagt, gäller väl samma för Schira nu egentligen? Ska nog låta han få lite fler matcher.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av kokostrollet fre 16 okt 2015, 11:42

Rönken skrev:
Dentos skrev:
Urken skrev:
NilsOskar skrev:Att byta Billins mot Schira har så här långt varit årets missbedömning. Två nya kassar ikväll efter en period.

Jag saknar då inte honom. Han var hopplös i Luleå.
Jag tycker absolut inte att han var hopplös. Man märkte direkt första matchen mot Djurgården vilken potential han hade. Tyvärr känns det som att vi inte riktigt hade de spelare ett PP behöver utöver en PP-back när han var här så det blev inte så mycket ytor för honom. Jag tror han hade kunnat få mer utrymme i år. Sen tycker jag inte att han gjorde bort sig allt för mycket defensivt heller. Skulle byta Billins mot Schira alla dagar i veckan om man ser till nästan alla punkter. Det Schira presterat hittills ska väl tilläggas. Sen vet man ju iförsig inte hur mycket han hade i lön o så, men att säga att han var hopplös under sin tid i Luleå är en stor överdrift tycker jag.

Han gjorde förövrigt 2 poäng och gick +1 i statistiken i slutspelet, vilket inte alls är bedrövligt i mitt tycke, även om jag tror han kan ännu bättre. Synd att Billins inte fick stanna ett år till. Han har en ruggigt hög högstanivå.

Edit: Men jag kan medge att han inte levde upp till de höga förväntningarna man hade på honom, ja. Han kan bättre än vad han visade här dock. Det är jag övertygad om.

Chad såg lite vinglig ut i sarg- och närkampsspelet, fast en offensiv spelare behöver inte nödvändigtvis vara en Melart på denna punkt. Som du skriver skulle en mer harmoniserad backlinje (och laget i övrigt) förmodligen kunnat varit mer till Chads fördel. Det visar å andra sidan hur överjävligt bra Sigalet var när han anslöt, fältherre.

Med det sagt, gäller väl samma för Schira nu egentligen? Ska nog låta han få lite fler matcher.

Tycker det är enormt stor skillnad på Schira och Billins när det gäller första tiden i klubben. Billins var ju bättre än väntat första 10 matcherna innan han föll in i Skuggans PP-lir och var helt ok bakåt med. Schira är ju helt borta i de matcher han spelat och har ju emellanåt inte ens platsat i startuppställningen... Har normalt sett gott om tålamod med spelare och tränare, men efter att ha sett bortamatchen mot Malmö live och Schira in action där, så hoppas jag bara att Osten tar tag i det här problemet och säljer av honom till SM-liiga innan det är för sent. Han platsar inte i SHL överhuvudtaget.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2667
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av amarule lör 17 okt 2015, 16:22

Ja nog gjorde Osten ett stort fel som inte behöll Billins utan tog Scira istället. Felbeslut megastort
amarule
amarule

Antal inlägg : 1184
Join date : 12-01-25

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Bamsefar lör 17 okt 2015, 16:29

amarule skrev:Ja nog gjorde Osten ett stort fel som inte behöll Billins utan tog Scira istället. Felbeslut megastort
Uppenbarligen tycker någon att det var bättre med Schira än Billins , Rolling Eyes
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12048
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av amarule lör 17 okt 2015, 16:48

Måtte varit blind
amarule
amarule

Antal inlägg : 1184
Join date : 12-01-25

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Myrman lör 17 okt 2015, 17:03

Fel tråd.


Senast ändrad av Myrman den lör 17 okt 2015, 17:07, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Fel tråd)
Myrman
Myrman

Antal inlägg : 4614
Join date : 12-01-21
Ort : Norra BD

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Luleåfan sön 13 dec 2015, 08:45

19p, +12 ca 21min/match

Väldigt imponerande siffror.

Luleåfan

Antal inlägg : 108
Join date : 14-10-14

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Mickeee sön 13 dec 2015, 11:27

Vad är det som säger att inte schira får samma utveckling nästa år? Billins var ju ingen succe hos oss ifjol när han gjorde 6 poäng. Schira har gjort en poäng mer än han på lika många matcher. För nog finns det bra med potential i craig
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Pajala sön 13 dec 2015, 11:40

grejen är väl att det finns så många som har åsikter om Billins och även Malte Strömwall, titta så bra dom är, osten har gjort bort sig mm mm.

Faktum är att inte ens almighty osten kan se in i framtiden och han agerar efter hur spelaren var just under säsongen och framförallt i slutspelet.

Craig har varit totalt värdelös men han blir bara bättre och bättre, spännande och se om han kan fortsätta den trenden.

Sen kanske Billins fick ett bättre erbjudande från LHC, men det får vi väl adrig reda på hur det egentligen ligger till.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18159
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Luleåfan sön 13 dec 2015, 12:44

Mickeee skrev:Vad är det som säger att inte schira får samma utveckling nästa år? Billins var ju ingen succe hos oss ifjol när han gjorde 6 poäng. Schira har gjort en poäng mer än han på lika många matcher. För nog finns det bra med potential i craig

Så kan det vara. Men mitt inlägg var bara om hur det ha gått för Chad inte nånting om schira. Dem är olika personer och Schira fick kontrakt från Luleå innan säsongen var slut ifjol så jag tror till och med han ha ingenting att göra att Chad spela i Linköping nu. Luleå bestämde att köra med andra, helt ok. En bra kille o en bra spelare o jag är glad att det gå bra för honom.

Luleåfan

Antal inlägg : 108
Join date : 14-10-14

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Rönken sön 13 dec 2015, 13:33

Alltid lätt att vara efterklok ja. Men med tanke på Luleås usla säsongsinledning är det inte säkert att Billins gjort det så mycket bättre än när han kom in i laget förra säsongen. Jämför man honom med Schira så är båda någorlunda lika förutom att Schira är mer fysisk. Ser man till vilka CV Luleå letat var väl valet inte så svårt just där och då.

Sen finns väl fler saker som Nalle nämner, Schira kanske redan var "klar" för Luleå innan säsongen var över och man fick inte plats med Billins. Många variabler.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Snikne Ville sön 13 dec 2015, 13:49

Luleå har inte ett spelsätt som producerande spelare kan kapitalisera på. Så Billins hade inte varit nära några LHC-siffror i Luleå.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6389
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av nummer 17 sön 13 dec 2015, 15:55

Billins var lite för vek i närkamperna, framförallt i defensivt slott kan det bli oerhört avgörande i slutspelet. Gissar att det är anledningen till att Osten ratade honom.

nummer 17

Antal inlägg : 1214
Join date : 14-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Puckad sön 13 dec 2015, 18:33

Snikne Ville skrev:Luleå har inte ett spelsätt som producerande spelare kan kapitalisera på. Så Billins hade inte varit nära några LHC-siffror i Luleå.
Värt att fundera på ...
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11113
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Dilox mån 01 feb 2016, 13:39

Oavsett om man tycker att det var rätt eller fel att släppa Billins och att han som spelare kanske passar bättre i LHC så är det ändå värt att notera att när många saknar än utpräglad PP-back, så spelar Billins nästan non-stop i LHC:s första PP-uppsättning. Dessutom har han gjort 28 poäng. Tre mer än vår bästa poängplockare...

Dilox

Antal inlägg : 738
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av nummer 17 mån 01 feb 2016, 14:50

Och Billins hade ass på två av våra mål när vi slog Lhc hemma för nån vecka sen. Många av oss hade blivit galna och toksågat ifall nån av våra killar klantade sig som han gjorde.

nummer 17

Antal inlägg : 1214
Join date : 14-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Dilox mån 01 feb 2016, 14:54

Det må vara hänt. Misstag sker alltid. Även för våra backar vi har nu. Dock så kan Billins inte vara så slarvig som du får det att låta. Han har +17 i plus/minus. Vår bästa back i den statistiken har +6.

Dilox

Antal inlägg : 738
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Ivanhoe mån 01 feb 2016, 14:58

Jo med facit i hand visade det sig att vi skulle behållit honom. Han har haft en fantastisk säsong i LHC hittills.  

Dock en svår försäsong för Osten.. Att vi skulle tappa både Kukan och Näkyvä till NHL (läs ahl) var svårt att förutsäga.

Ivanhoe

Antal inlägg : 518
Join date : 12-07-05

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av LulefanGBG mån 01 feb 2016, 16:41

Det är inte alls säkert att Billins varit lika produktiv hos oss, eller att Schira hade producerat sämre än Billins om han lirat i LHC, så hur man än jämför så tycker jag att jämförelsen är onödig.

En spelare kan ena säsongen producera lite sämre och nästa betydligt bättre, fast de lirar i samma lag, med i stort sett samma trupp. Ta Joel Lundqvist t.ex. Var nog få som trodde att han skulle producera som ha ngjort i år. Ta vår egen kung Klasen som producerade det ungefär det dubbla andra säsongen hos oss, gentemot första.

Hur många gånger har det inte varit precis tvärtom? Att vi värvat ett flertal spelare som producerat sämre när det kom till oss gentemot vad de gjorde innan det kom till oss. Man kan inte stirra sig blind bara på statistiken utan får försöka se till helheten. Jag tycker att Schira i år är en större tillgång för Luleå än vad Billins var i fjol och tycker därför att det är onödigt att spekulera i hur bra Billins eventuellt varit om han varit kvar och om det var fel att släppa honom till LHC.

Nej det var rätt, för utan att vi gjort det så hade vi inte haft Schira, vilket vi nu vet var bättre för oss.

För Billins själv var det uppenbarligen också bättre då han verkar trivas som fisken i vattnet i LHC, och också presterar riktigt fint offensivt. Kul, för jag tyckte mig se att han hade det i sig, även när han var hos oss, men att det inte kom till sin rätt.

Win win situation, vi nöjda, LHC nöjda och Billins nöjd. cheers
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12202
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Dentos mån 01 feb 2016, 17:12

Jag var bombsäker på att Billins skulle göra succé hos oss efter första matchen han spelade hemma mot Djurgården. Han dominerade verkligen på alla punkter utom poängen i den matchen. Efter det blev det dock förvånansvärt sämre för varje match som gick, även om jag inte tyckte han gjorde bort sig.

Riktigt svår situation för Osten eftersom jag är rätt säker på att Billins under slutet av förra säsongen kostade mer än han smakade, och då är det orimligt att förlänga kontraktet till samma pris samtidigt som att jag vet att Osten såg att det fanns potential där, annars hade han inte kommit från första början. Synd att det inte lossnade i Luleå.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Micke80 tis 02 feb 2016, 04:42

Tyckte det var helt rätt att inte förlänga med honom så han inte på långa vägar var den back jag hade förväntat mig. Att han nu är det i LHC må så vara, men det är få om ens någon människa som kan se in i framtiden.
Av det jag sett av honom i år hade jag absolut kunnat tänka mig att ha kvar honom men det är ju så dags att visa det nu och inte i fjol.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Rönken tis 02 feb 2016, 08:07

Sen ska man kanske avvakta slutspelet. Det jag minns från tiden i Luleå var att han hade förtvivlat svårt i närkampsspelet, speciellt ute vid sargerna.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av JuniorX tis 02 feb 2016, 10:47

Jag tyckte hela tiden att han hade potential hos oss och trodde att han skulle blomma ut. De gånger jag sett honom i Linköping så har han varit bra men inte på något sätt anmärkningsvärt bra. Om jag minns rätt så var han riktigt bra i första matchen mot oss men övriga matcher tycker jag att han har blandat och gett rätt mycket. Och de problem som han visade hos oss tycker jag att han fortfarande visar upp, trots att han gör mycket poäng.
Schira är numera mycket mer rejäl i egen zon än vad Billins någonsin var. I min bok är det det viktigaste.

JuniorX

Antal inlägg : 4062
Join date : 14-10-24

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Rönken tis 02 feb 2016, 14:07

JuniorX skrev:Jag tyckte hela tiden att han hade potential hos oss och trodde att han skulle blomma ut. De gånger jag sett honom i Linköping så har han varit bra men inte på något sätt anmärkningsvärt bra. Om jag minns rätt så var han riktigt bra i första matchen mot oss men övriga matcher tycker jag att han har blandat och gett rätt mycket. Och de problem som han visade hos oss tycker jag att han fortfarande visar upp, trots att han gör mycket poäng.
Schira är numera mycket mer rejäl i egen zon än vad Billins någonsin var. I min bok är det det viktigaste.

Tja, Schira är stabilare defensivt just nu, kan jag tycka utan att ha sett Billins så där jättemycket. Men offensivt verkar Billins leda på poäng just nu ( rabbit ). Men Schira sitter på kontrakt nästa säsong - tar han ytterligare kliv både defensivt och offensivt är det en rätt så jäkla bra back Osten hittat.

Fast just nu hade en pp-back likt Billins kunnat göra susen, sen om just Billins hade funkat i Luleå låter jag vara osagt. Men alla går på nitlotter. Är väl minst lika ofta en spelare gått ner sig efter att ha lämna Luleå. Även om man mest ältar spelare som gjort bättre ifrån sig.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av nummer 17 tis 02 feb 2016, 20:28

Billins lyft är enligt honom tack vare att han spelar med skickligare spelare i Lhc.

nummer 17

Antal inlägg : 1214
Join date : 14-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Rönken tis 02 feb 2016, 20:29

Självförtroende var väl det han tryckte på? Men i pp ser ju Linköping hetare ut minst sagt.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Puckad tis 02 feb 2016, 21:27

nummer 17 skrev:Billins lyft är enligt honom tack vare att han spelar med skickligare spelare i Lhc.
Jag tyckte det lät så först. Men jag tror han sa confidence, inte competence.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11113
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Kapten Haddock ons 03 feb 2016, 21:11

Puckad skrev:
nummer 17 skrev:Billins lyft är enligt honom tack vare att han spelar med skickligare spelare i Lhc.
Jag tyckte det lät så först. Men jag tror han sa confidence, inte competence.

Jepp Puckad hörde samma sak.
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Antal inlägg : 2527
Join date : 15-03-27
Ort : Hemma

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Kallepedal fre 15 apr 2016, 10:24

Billins verkar vara utan kontrakt och inga rykten om vart han ska. Vad tror ni, är det nått att satsa på.
Kallepedal
Kallepedal

Antal inlägg : 427
Join date : 12-01-23

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av KaptenBlodskelett fre 15 apr 2016, 10:26

Kallepedal skrev:Billins verkar vara utan kontrakt och inga rykten om vart han ska. Vad tror ni, är det nått att satsa på.
Han skulle utomlands.
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Redbear fre 15 apr 2016, 10:48

KaptenBlodskelett skrev:
Kallepedal skrev:Billins verkar vara utan kontrakt och inga rykten om vart han ska. Vad tror ni, är det nått att satsa på.
Han skulle utomlands.

Stämmer, tror det var KHL om jag kommer ihåg rätt.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Chad Billins - Sida 2 Empty Sv: Chad Billins

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet