Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

5 posters

Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Gäst 12th oktober 2021, 06:39

Hur många LHF SDHL matcher ser ni på TV vs Live per säsong?

Själv brukar jag missa 1-3 matcher per säsong på tv och live blir det oftast bara en match per säsong.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av icemask 12th oktober 2021, 09:37

Ny skrev:Hur många LHF SDHL matcher ser ni på TV vs Live per säsong?

Själv brukar jag missa 1-3 matcher per säsong på tv och live blir det oftast bara en match per säsong.
Jag ser nästan alla live hemma och tv borta, brukar missa det som krockar med herrarnas ev någon mer
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Bamsefar 12th oktober 2021, 12:05

Eftersom jag bor där man bor så är det tv-matcher som gäller, försöker se de flesta i alla fall
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Gäst 12th oktober 2021, 12:28

Bamsefar skrev:Eftersom jag bor där man bor så är det tv-matcher som gäller, försöker se de flesta i alla fall

Samma för mig, avståndet är ett problem

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av icemask 12th oktober 2021, 12:34

Kan säga att det ser ganska annorlunda ut Live än på tv, större skillnad än herrarna live och på tv, bla hur många utv tjejerna åker på bara för att de är fysiskt starkare än andra lag
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Gäst 12th oktober 2021, 14:27

icemask skrev:Kan säga att det ser ganska annorlunda ut Live än på tv, större skillnad än herrarna live och på tv, bla hur många utv tjejerna åker på bara för att de är fysiskt starkare än andra lag

Det har jag förstått, samma sak om en spelare är större än en annan. Men kommer aldrig att glömma
matchen mellan LHF - HV71 den 18 oktober förra året när Cava åker på en utvisning 51:12 in i matchen men det var en domar miss av sällan skådat slag, Alexander Jakobsson dömde den matchen.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Norlin 12th oktober 2021, 16:13

Brukar se en del av slutspelet men inte mycket av grundserien, nån match ibland, säg totalt kanske 10 matcher per säsong.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Pajala 12th oktober 2021, 17:28

ca 20 matcher + slutspel, aldrig live endast TV.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18158
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av pingu 12th oktober 2021, 19:13

Ser nästan alla matcher som sänds plus någon match live här i Stockholm
pingu
pingu

Antal inlägg : 2416
Join date : 12-01-21
Ort : Södermalm

Till överst på sidan Gå ner

Hur många SDHL matcher ser ni per säsong? Empty Sv: Hur många SDHL matcher ser ni per säsong?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet