Niklas Fogström

+49
Calle
LHF96
KaptenBlodskelett
Ingemar
Puckad
Monco
Lasse Proppmätt
Micke80
Dilox
Tigerman
makkanmakkan
Kagen
kniba
Finland
Meyhem
Bamsefar
Lars158
JoakimJ
JuniorX
kokostrollet
Slapshot
Old Brooklyn
Mr Bister
pingu
Hedanders
Dave Rock
Huselius1
Lajon
Pajala
Norlin
Jonken
FruktHamster
Mange
Rayko
Johan__
Beast.
Redbear
NallePhu
LuleåWinston
Tony Moore
LulefanGBG
CKa
Sundance Kid
Snikne Ville
Chris Hendrix
MickkeJ
Rönken
amarule
Salle
53 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av JoakimJ tor 08 jan 2015, 11:44

JuniorX skrev:Absolut förläng. Det finns stunder när Fogström, i egen zon, rör sig som en lätt dimma, nyss stigen ur en finsk skogstjärn en tidig sommarmorgon. Helt enkel magisk att beskåda.

Poetiskt ^^. Hoppas nästan att han läser detta forum bara för den sakens skull.

Däremot säger jag "kanske" på förläng. Beror på vad övrigt vi förlänger med.
JoakimJ
JoakimJ

Antal inlägg : 449
Join date : 14-06-02

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken tis 27 jan 2015, 21:43

Har Fogström någon skada som inte håller honom borta från spel men ändock hämmar honom? Vet inte riktigt hur länge det pågått nu. Men tycker det är många - för många - matcher där man inte riktigt känt igen honom. Det är inte urusla insatser men inte heller fläckfria som det brukar vara med honom.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lars158 tis 27 jan 2015, 22:04

Fogström hade verkligen mitt onda öga idag.

Lars158

Antal inlägg : 9723
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken tis 27 jan 2015, 22:05

Lars158 skrev:Fogström hade verkligen mitt onda öga idag.

Skrek nästan rakt ut när han bara drar in den mitt i slottet från lång-sargen i egen zon i första perioden och det står två Linköping-spelare där.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Snikne Ville tis 27 jan 2015, 22:40

Rönken skrev:Har Fogström någon skada som inte håller honom borta från spel men ändock hämmar honom? Vet inte riktigt hur länge det pågått nu. Men tycker det är många - för många - matcher där man inte riktigt känt igen honom. Det är inte urusla insatser men inte heller fläckfria som det brukar vara med honom.
Man kan ju spekulera i om han fått "tack, men nej tack" av Osten. För centrar verkar vi inte sakna till nästa sässe (förutom en 1:a).
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6389
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken tis 27 jan 2015, 22:41

Snikne Ville skrev:
Rönken skrev:Har Fogström någon skada som inte håller honom borta från spel men ändock hämmar honom? Vet inte riktigt hur länge det pågått nu. Men tycker det är många - för många - matcher där man inte riktigt känt igen honom. Det är inte urusla insatser men inte heller fläckfria som det brukar vara med honom.
Man kan ju spekulera i om han fått "tack, men nej tack" av Osten. För centrar verkar vi inte sakna till nästa sässe (förutom en 1:a).

Inte en omöjlighet förvisso. Är väl en 15 matcher eller i den storleksordning som det pågått.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lars158 tis 27 jan 2015, 22:53

Även om Fogge fått nej tack, så vill han spela SHL nästa år så inte har han råd med nåt annat än prestera sitt bästa.

Lars158

Antal inlägg : 9723
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Redbear tis 27 jan 2015, 22:56

Lars158 skrev:Även om Fogge fått nej tack, så vill han spela SHL nästa år så inte har han råd med nåt annat än prestera sitt bästa.

Om han inte redan gjort klart med något annat lag?! Vem vet...
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lars158 tis 27 jan 2015, 22:57

Redbear skrev:
Lars158 skrev:Även om Fogge fått nej tack, så vill han spela SHL nästa år så inte har han råd med nåt annat än prestera sitt bästa.

Om han inte redan gjort klart med något annat lag?! Vem vet...

Ja det förstås.

Lars158

Antal inlägg : 9723
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Bamsefar tis 27 jan 2015, 23:29

Redbear skrev:
Lars158 skrev:Även om Fogge fått nej tack, så vill han spela SHL nästa år så inte har han råd med nåt annat än prestera sitt bästa.

Om han inte redan gjort klart med något annat lag?! Vem vet...

Luleå södra, Brynäs? affraid
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12048
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken lör 31 jan 2015, 19:39

Bamsefar skrev:
Redbear skrev:
Lars158 skrev:Även om Fogge fått nej tack, så vill han spela SHL nästa år så inte har han råd med nåt annat än prestera sitt bästa.

Om han inte redan gjort klart med något annat lag?! Vem vet...

Luleå södra, Brynäs? affraid

Äh lägg av att skrämmas så där pale Enda sättet jag accepterar det scenariot är om Centerfeldt går i motsatt riktning...
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken mån 09 mar 2015, 21:55

Hmm, börjar Ost-fan att fundera på förlängning av hårt jobbande finländaren? Han är återigen så där ruggigt bra, han är verkligen gjuten i att leda en fjärdekedja när han spelar så här och klarar boxplay. Tekar dessutom bra och skulle säkerligen kunna agera mentor åt säg Strömwall och kanske ytterligare en ungdom.

Strömwall-Fogström-NY

NY behöver inte vara en 17-åring, ser hellre en spelare som känt på spel i Allsvenskan något år kanske eller i Strömwalls situation med en del SHL-erfarenhet till och från. Vissa har skrivit om Viklund i Karlskrona, kanske passar? Jag själv hade gärna sett Bryggman få förlängt..

Strömwall-Fogström-Bryggman
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av NallePhu mån 09 mar 2015, 21:58

Finns rykten som placerar han i Vasa Sport nästa säsong och SM-Liiga tyvärr....
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18265
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Slapshot tis 10 mar 2015, 08:44

Japp Fogström kommer inte spela med Luleå nästa säsong fast det skrev jag ju iofs för flera veckor sedan. Finns ingen plats i Luleås nya satsning.

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Meyhem ons 11 mar 2015, 09:58

Tycker Fogström är en underskattad spelare. Gör alltid ett gediget jobb, smart spelare som verkar kunna hantera alla typer av situationer...och tycker han också lyft sitt spel ytterligare ett snäpp under playin matcherna mot DIF.

Meyhem

Antal inlägg : 96
Join date : 14-04-22

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Finland ons 18 mar 2015, 11:21

Vet någon att kommer Fogström spela I Vaasan Sport nästa säsong?

Finland

Antal inlägg : 2
Join date : 15-03-18

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Redbear ons 25 mar 2015, 19:14

Fogström har tackat nej till Vasa Sport läste jag nånstans.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av kniba ons 25 mar 2015, 19:17

Innebär det att han stannar i LHF springer jag naken genom kvarteret.

kniba

Antal inlägg : 103
Join date : 13-04-05
Ort : Pite

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Redbear ons 25 mar 2015, 19:19

kniba skrev:Innebär det att han stannar i LHF springer jag naken genom kvarteret.

Haha, ingen aning. Jag förmodar att du inte vlil att han stannar?
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av kniba ons 25 mar 2015, 21:30

Redbear skrev:
kniba skrev:Innebär det att han stannar i LHF springer jag naken genom kvarteret.

Haha, ingen aning. Jag förmodar att du inte vlil att han stannar?

Tvärtom! Vill Fogström vara kvar tycker jag han bör vara kvar. Vill han göra något annat önskar jag honom all lycka.

kniba

Antal inlägg : 103
Join date : 13-04-05
Ort : Pite

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Kagen ons 25 mar 2015, 21:40

kniba skrev:
Redbear skrev:
kniba skrev:Innebär det att han stannar i LHF springer jag naken genom kvarteret.

Haha, ingen aning. Jag förmodar att du inte vlil att han stannar?

Tvärtom! Vill Fogström vara kvar tycker jag han bör vara kvar. Vill han göra något annat önskar jag honom all lycka.

Känner ungefär så jag med. Jag har den största respekt för Fogström han är en klippa i ordets rätta bemärkelse och F-F-F linan har gjort ett genomgående bra jobb hela säsongen. Sen köper jag inte riktigt snacket med att vi måste släppa in unga förmågor, om dessa unga förmågor inte är tredjeformations material då? De kanske behöver speltid i offensiva formationer och behöver utvecklas i J-20 / Allsvenskan där de får massor av matchträning på hög nivå och kanske inte alls är material för att döda motståndarnas stjärnformationer eller spela boxplay.
Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1740
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av makkanmakkan ons 25 mar 2015, 22:11

SHLs bästa 4e Center
makkanmakkan
makkanmakkan

Antal inlägg : 746
Join date : 12-02-26
Age : 40

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av pingu ons 25 mar 2015, 22:35

Nja beror på hur det ser ut med platser för nyförvärv men nej bort med Fogis som inte blir yngre och säkert höjt sina lönekrav.
pingu
pingu

Antal inlägg : 2416
Join date : 12-01-21
Ort : Södermalm

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Tigerman ons 25 mar 2015, 22:45

Jag ser Fogström som ett offerlamm för att få plats med en vassare center. Under förutsättning att Chris blir kvar då, om Chris försvinner kan Fogström kanske få vara kvar. Men det vore en sämre lösning rent kompetensmässigt.

Dixon har inte ersatts som jag ser det, så vi behöver en ny förstecenter oavsett. Sen ska Lagace in i laget och ska vi kunna få ett lyft blir det Fogström som måste lämna. Om Lagace ska ersätta Chris så blir det mer av ett nollsummespel, och även en rejäl chansning att ersätta en riktigt stabil SHL-center med ett i dessa sammanhang oprövat kort.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Dilox tor 09 apr 2015, 18:58

Kommer lämna. Hörde från säker källa ikväll.

Dilox

Antal inlägg : 738
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av CKa tor 09 apr 2015, 19:53

Dilox skrev:Kommer lämna. Hörde från säker källa ikväll.

No shit affraid

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av kokostrollet fre 10 apr 2015, 10:26

Dilox skrev:Kommer lämna. Hörde från säker källa ikväll.

Trist i så fall.

Fogström är viktigaste spelaren i FFF-kedjan som jag ser det och en laglojal och underskattad center överlag. Nu när både Foppa och K-fab signats för nya kontrakt, hade jag gärna sett att även Fogström fått förlängt sett till den säsong han faktiskt genomfört. Visst, vi börjar få ett rätt likt lag från föregående säsong och få platser kvar, men samtidigt så får vi i så fall kontinuitet och SHLs bästa och jämnaste fjärdekedja intakt utan att behöva mixtra om i den. Är mycket värt över en hel säsong med en kedja intakt som man VET fungerar och håller en hög och jämn nivå samt alltid gör sitt jobb.

Visst, Granström kanske kan funka där istället, och om de nu signar upp Chris till slut så blir behovet av Fogström mindre, men signar Chris INTE nu för ett nytt kontrakt, känns det ännu mer synd om Fogge lämnar.

För mig är det lite samma känsla som med Jonas Almtorp. En center längre ner i hierarkin som inte riktigt uppskattades till den nivå han faktiskt levererade och som man fick känslan bara slarvades bort helt i onödan.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2667
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lajon fre 10 apr 2015, 11:17

Min favoritspelare i Luleå alla kategorier dom senaste säsongerna... vill ha kvar!
Lajon
Lajon

Antal inlägg : 4355
Join date : 12-01-21
Age : 56
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Micke80 fre 10 apr 2015, 11:22

Tycker han blev sämre och sämre ju längre säsongen gick. Ser absolut ingen anledning i att ha kvar honom. Forsberg och Fabricius kan fortsätta jaga livet ur motståndarna medan de har en ny center som får tänka defensivt med sig. Alternativt en tredje jägare men då får man ta en kollektivt ansvar vad gäller tredje gubben

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lasse Proppmätt fre 10 apr 2015, 11:46

Micke80 skrev:Tycker han blev sämre och sämre ju längre säsongen gick. Ser absolut ingen anledning i att ha kvar honom. Forsberg och Fabricius kan fortsätta jaga livet ur motståndarna medan de har en ny center som får tänka defensivt med sig. Alternativt en tredje jägare men då får man ta en kollektivt ansvar vad gäller tredje gubben

Kan ju ha att göra med att han såg att sin tid i LHF var förbi tyckte ändå han försökte måste ha känts konstigt att veta att ens arbetsgivare gått ut i media och slagit på trummor och blåst i trumpeter att man tänkte satsa stenhårt nästa säsong och värva friskt och mest troligt ana att han själv inte ingick i den planen!!

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Redbear fre 10 apr 2015, 12:05

Det är synd. Gillar Fogström, men någon måste ju ryka om man ska ha in lite mer spets.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Micke80 fre 10 apr 2015, 13:04

Lasse Proppmätt skrev:
Micke80 skrev:Tycker han blev sämre och sämre ju längre säsongen gick. Ser absolut ingen anledning i att ha kvar honom. Forsberg och Fabricius kan fortsätta jaga livet ur motståndarna medan de har en ny center som får tänka defensivt med sig. Alternativt en tredje jägare men då får man ta en kollektivt ansvar vad gäller tredje gubben

Kan ju ha att göra med att han såg att sin tid i LHF var förbi tyckte ändå han försökte måste ha känts konstigt att veta att ens arbetsgivare gått ut i media och slagit på trummor och blåst i trumpeter att man tänkte satsa stenhårt nästa säsong och värva friskt och mest troligt ana att han själv inte ingick i den planen!!

Borde ju i såna all ge motsatt effekt. Vet man att man blir av med jobbet om man inte visar framfötterna borde man ju göra än mer för att visa att man förtjänar att stanna eller för att få nytt kontrakt nån annanstans.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Slapshot fre 10 apr 2015, 13:37

Micke80 skrev:
Lasse Proppmätt skrev:
Micke80 skrev:Tycker han blev sämre och sämre ju längre säsongen gick. Ser absolut ingen anledning i att ha kvar honom. Forsberg och Fabricius kan fortsätta jaga livet ur motståndarna medan de har en ny center som får tänka defensivt med sig. Alternativt en tredje jägare men då får man ta en kollektivt ansvar vad gäller tredje gubben

Kan ju ha att göra med att han såg att sin tid i LHF var förbi tyckte ändå han försökte måste ha känts konstigt att veta att ens arbetsgivare gått ut i media och slagit på trummor och blåst i trumpeter att man tänkte satsa stenhårt nästa säsong och värva friskt och mest troligt ana att han själv inte ingick i den planen!!

Borde ju i såna all ge motsatt effekt. Vet man att man blir av med jobbet om man inte visar framfötterna borde man ju göra än mer för att visa att man förtjänar att stanna eller för att få nytt kontrakt nån annanstans.


Det är väl olika från person till person. Hade jag själv vetat att jag inte ingår i nästa säsongs planer så hade jag då inte heller gett allt för det laget. Men det är ju jag det. Alla är vi olika.

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av FruktHamster fre 10 apr 2015, 13:58

Slapshot skrev:
Micke80 skrev:
Lasse Proppmätt skrev:
Micke80 skrev:Tycker han blev sämre och sämre ju längre säsongen gick. Ser absolut ingen anledning i att ha kvar honom. Forsberg och Fabricius kan fortsätta jaga livet ur motståndarna medan de har en ny center som får tänka defensivt med sig. Alternativt en tredje jägare men då får man ta en kollektivt ansvar vad gäller tredje gubben

Kan ju ha att göra med att han såg att sin tid i LHF var förbi tyckte ändå han försökte måste ha känts konstigt att veta att ens arbetsgivare gått ut i media och slagit på trummor och blåst i trumpeter att man tänkte satsa stenhårt nästa säsong och värva friskt och mest troligt ana att han själv inte ingick i den planen!!

Borde ju i såna all ge motsatt effekt. Vet man att man blir av med jobbet om man inte visar framfötterna borde man ju göra än mer för att visa att man förtjänar att stanna eller för att få nytt kontrakt nån annanstans.


Det är väl olika från person till person. Hade jag själv vetat att jag inte ingår i nästa säsongs planer så hade jag då inte heller gett allt för det laget. Men det är ju jag det. Alla är vi olika.

Nu är väl knappast Osten känd för att ge TIDIGA besked, direkt.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Monco fre 10 apr 2015, 17:12

Fogström är den forward i Luleå som har bäst spelförståelse och han slår passningar som man inte tror är möjliga. Med rätt omgivning så kan han göra väldigt många poäng men nu har han spelat i en fjärdekedja som i och försej är Sveriges bästa men det är ju svårt att göra mycket poäng när man har en defensiv roll i laget. Han och Fabbe har dödat massor av motståndarnas pp i vinter och det blir en förlust för Luleå i mina ögon. Jag hade hellre sett att Granström fick lämna men han har väl kontrakt nästa säsong redan.

Monco

Antal inlägg : 308
Join date : 15-04-02

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Puckad fre 10 apr 2015, 17:39

Monco skrev:Fogström är den forward i Luleå som har bäst spelförståelse och han slår passningar som man inte tror är möjliga. Med rätt omgivning så kan han göra väldigt många poäng men nu har han spelat i en fjärdekedja som i och försej är Sveriges bästa men det är ju svårt att göra mycket poäng när man har en defensiv roll i laget. Han och Fabbe har dödat massor av motståndarnas pp i vinter och det blir en förlust för Luleå i mina ögon. Jag hade hellre sett att Granström fick lämna men han har väl kontrakt nästa säsong redan.
Någon skrev tidigare att alla som spelat med Fogis har blivit bra i den konstellationen.
Vet inte om det stämmer till 100% men jag tror det finns exempel som stöder det.
Senast FFF-kedjan. -Den enda kedja som förblev intakt genom hela serien.

En fråga till er som sett honom oftare än jag:
Stämmer min bild att han är en lojal lagspelare som frågar tränaren:
- Vilken roll vill ni att jag tar?
i stället för att säga:
För att jag skall bli så bra som möjligt så behöver jag de här förutsättningarna.

Jag funderar på om vi nyttjat  honom på bästa sätt...
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11113
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av kniba fre 10 apr 2015, 18:04

Fogström är en jävla sheriff. Fjärdecenter eller inte.. blir en stor skjorta för någon att ta på sig. Känns verkligen tråkigt.

kniba

Antal inlägg : 103
Join date : 13-04-05
Ort : Pite

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Lars158 mån 13 apr 2015, 22:20


Lars158

Antal inlägg : 9723
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Pajala mån 13 apr 2015, 22:49

Lhc.... Okej, det finns bättre spelare, värva osten värva Laughing
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18159
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Rönken mån 13 apr 2015, 23:49

Linköping skickade Almtorp förra veckan - som man hämtade från Luleå. Nu ska man ta Fogström. Ska Linköping göra detta till ett återkommande tema? :face :
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Ingemar mån 13 apr 2015, 23:58

Rönken skrev:Linköping skickade Almtorp förra veckan - som man hämtade från Luleå. Nu ska man ta Fogström. Ska Linköping göra detta till ett återkommande tema? :face :
Skickades inte Sundh med i samma veva som Almtorp?

Ingemar
Ingemar

Antal inlägg : 698
Join date : 12-07-31

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Kagen tis 14 apr 2015, 15:55

Ingemar skrev:
Skickades inte Sundh med i samma veva som Almtorp?

Går inte att länka till pressmeddelandet men den 10/4 meddelande LHC att Jonas Almtorp, Johannes Salmonsson och Oscar Sundh lämnar. Alla tre har förövrigt spelat i Almtuna IS.
Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1740
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Mange ons 15 apr 2015, 16:49

Självklart kommer Fogström slå till med +40p/säsong i LHC
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Old Brooklyn ons 15 apr 2015, 18:16

Jaha, adjö då Fogström. Det var en av dessa säsonger när det var dags för lite "kill your darlings" hur man än vrider och vänder på det. Du var i alla fall en av mina absoluta topp-darlings. Nåja, lycka till! Fast inte mot Luleå.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av FruktHamster ons 15 apr 2015, 18:38

Håller med Old Brooklyn fullt ut.
Fogge är verkligen en kanonkille och det känns trist att han lämnar, men samtidigt lite kul att han är kvar i SHL så man får se mer av honom.
All lycka åt dig, Fogge! (Utom mot oss då så klart)
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av KaptenBlodskelett fre 17 apr 2015, 14:36

KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av LulefanGBG fre 17 apr 2015, 14:50

Lycka till Fogström! Tack för mer än väl utfört arbete hos oss! En fröjd att se dig komma till jobbet och göra det du skall fullt ut och på ett föredömligt sätt i varje byte i varje match!

LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12202
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av LHF96 fre 17 apr 2015, 14:55

Klart för Linköping nu officiellt. De värvar Fogge för att de känner att de bara haft en stabil förstakedja senaste åren. De vill ha fler jämna kedjor.

Känns ju logiskt att värva Fogge då faktiskt Smile
LHF96
LHF96

Antal inlägg : 3523
Join date : 12-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Redbear fre 17 apr 2015, 14:55

Han kommer bli saknad. Ovanligt dessutom med en finne som håller på Luleå Hockey. Lycka till Smile
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av KaptenBlodskelett fre 17 apr 2015, 15:04

Tack Fogström, du kommer att vara saknad!
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Niklas Fogström - Sida 2 Empty Sv: Niklas Fogström

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet