Emma Nordin

+5
pingu
Micke80
Jokerman
Bamsefar
Tony Moore
9 posters

Gå ner

Emma Nordin Empty Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 23 sep 2016, 17:06

FANTASTISKT cheers queen Sveriges bästa damhockeyspelare är "fit for fight" igen, Ett stort jävla Lycka Till Emma! http://www.nsd.se/sport/stjarnan-gor-comeback-efter-svara-skadan-fy-fan-vad-skont-10235561.aspx
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Bamsefar fre 23 sep 2016, 17:24

Tony Moore skrev:FANTASTISKT cheers queen Sveriges bästa damhockeyspelare är "fit for fight" igen, Ett stort jävla Lycka Till Emma! http://www.nsd.se/sport/stjarnan-gor-comeback-efter-svara-skadan-fy-fan-vad-skont-10235561.aspx

Gott. Luleå HF
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12045
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman fre 12 jan 2018, 19:41

Kuriren rapporterar att Emma Nordin är klar för OS 2018 i Pyeongchang i Sydkorea.

Emma Nordin 8ac72d10

Emma Nordin, 26, är en rutinerad OS-resenär. Det här blir hennes tredje turnering – men vägen till den här har gått via en svår knäskada 2016.

– Jag har sagt till många nära och kära att beskedet var extra speciellt den här gången med tanke på att man har blivit äldre och mognare och förstår lite bättre, säger Nordin och utvecklar:

– Man är ödmjuk mot sig själv och känner en slags stolthet till det man har åstadkommit. Jag har kämpat väldigt hårt för att ta mig tillbaka och vara med på den här nivån, så jag är sjukt tacksam för stödet jag haft och att det gick vägen, säger hon.

Luleå HF

FAKTA
OS-truppen
Målvakter: Sara Grahn, Brynäs, Minatsu Murase, AIK, Sarah Berglind, Modo.

Backar: Emmy Alasalmi, AIK, Johanna Fällman, Luleå Hockey, Johanna Olofsson, Modo, Annie Svedin, Modo, Emilia Ramboldt, Linköping, Maja Nylén Persson, Leksand, Elin Lundberg, Leksand.

Forwards: Sara Hjalmarsson, AIK, Sabina Küller, AIK, Lisa Johansson, AIK, Pernilla Winberg, Linköping, Anna Borgqvist, Brynäs, Maria Lindh, Djurgården, Fanny Rask, HV71, Erica Udén Johansson, Brynäs, Rebecca Stenberg, Luleå Hockey, Erika Grahm, Modo, Hanna Olsson, Djurgården, Emma Nordin, Luleå Hockey, Olivia Carlsson, Modo.
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman lör 27 jan 2018, 18:23



Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman sön 18 mar 2018, 18:57

Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 06 apr 2018, 10:09

Fantastiskt roligt och helt rätt, må hon spela flera år framöver med oss Luleå HF Stålmannen
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 06 apr 2018, 10:10

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 06 apr 2018, 11:55

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 06 apr 2018, 12:46

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore tis 10 apr 2018, 16:25

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore tis 10 apr 2018, 16:29

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore lör 26 jan 2019, 13:03

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Bamsefar lör 26 jan 2019, 13:39

Tony Moore skrev:Härlig inställning av Emma, "oohh i like it" Smile   https://kuriren.nu/sport/100-hockey/luleastjarnan-i-slagsmal-mot-brynas-nm5015553.aspx
Damlaget påminner alltmer om äldre Luleå, då man alltid markerade mot cheapshots, man kan inte annat än gilla Very Happy
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12045
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Micke80 lör 26 jan 2019, 13:41

Hon hade ett rätt vasst skott på 1-0 målet idag mot Brynäs

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore lör 26 jan 2019, 16:15

Gordie Howe trick  cheers  queen
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore ons 27 feb 2019, 18:55

Stort! Grattis Emma, LHF/MSSK och inte minst vi fans Stålmannen
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av pingu ons 27 feb 2019, 23:58

Super! Viktig förlängning:)
pingu
pingu

Antal inlägg : 2416
Join date : 12-01-21
Ort : Södermalm

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman fre 22 mar 2019, 10:49



Emma Nordin utsedd till SDHL:s bästa forward säsongen 2018/2019!

Älska

Bara super Emma kan göra ett sånt här mål!!!!

bounce

Grymt vackert avslut!!!

cheers
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore fre 22 mar 2019, 23:04

SMACK! - Rä, Rää, Rätt upp i krysset!
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ons 11 sep 2019, 20:28

Emma Nordin 051b0a10
Bild: Simon Jakobsson | Målskytten Emma Nordin har siktet inställt. På fredag väntar premiär i SDHL mot hennes moderklubb Modo.

Skarpskytten är redo: "Kan inte bli så mycket bättre"

Emma Nordin hade både individuellt och lagmässigt en fantastisk säsong i Luleå Hockey/MSSK under fjolåret. På fredag väntar premiär i SDHL mot hennes moderklubb Modo.

Att förra årets säsong med klubblaget Luleå Hockey/MSSK var minst sagt lyckosam för Emma Nordin är ingen överdrift. Siffrorna talar sitt tydliga språk.

Hon vann hela SDHL:s skytteliga med sina 31 mål i grundserien. Dessutom vann hon skytteligan i slutspelet med hela 11 mål på 11 matcher. Totalt blev det alltså 42 mål på 47 matcher i Luleå Hockey/MSSK-tröjan för den 28-åriga forwarden.

Men någon jakt på poäng inför årets säsong, det ligger inte på Nordins priolista om man får tro henne själv.

– Kan jag göra någon poäng för att bidra till att vi vinner så gör jag gärna det men annars kommer jag bara bidra med mig själv liksom, att vara den jag varit tidigare, säger Emma Nordin.

Emma Nordin har spelat 12 premiärmatcher av SDHL, åtta av dem var med Modo och de fyra senaste premiärerna har hon tillhört Luleå Hockey/MSSK. På fredag väntar premiär nummer 13 då Luleå/MSSK ställs mot just Modo, vilket också är hennes moderklubb.

– Det blir ju lite extra pirrigt i en premiär man det tror jag bara är bra för oss. Vi är många som spelat många premiärer och vi känner oss ganska trygga, vi är ju en kärntrupp som fått jobba ihop ganska länge, säger Nordin.

Hon fortsätter:
– Det har varit en väldigt kort försäsongen men det har varit en väldigt lång väntan på premiären, det känns otroligt kul att det drar igång på riktigt nu, det är ju det här som man längtat efter, säger Emma Nordin.

Fredagens motståndare Modo gick till semifinal förra året där man åkte ut mot Linköping. Luleå/MSSK vann tre och förlorade en match mot Modo förra säsongen. Det var aldrig mer än två mål som skiljde lagen i någon av matcherna och Nordin tror att det kommer bli en tät och jämn match även på fredag i premiären, trots att Modo tappat SDHL:s poängdrottning, kanadensiskan Michela Cava, som har värvats av Brynäs till i år.

– Modo är alltid intensiva och tuffa att möta, de åker mycket skridskor och pressar mycket. De kanske inte är det mest spelskickliga laget men de hittar alltid en lösning i och med att de jobbar väldigt hårt, det brukar alltid bli tuffa och jämna matcher mot Modo, säger Emma Nordin.

På fredag smäller det i Coop Norrbotten Arena.

– Förhoppningsvis kommer det mycket folk och dessutom är det ju ett Norrlandsderby mot Modo. Det kan inte bli så mycket bättre faktiskt, säger skarpskytten Emma Nordin.

Jesper Sandberg norrbottensmedia
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ons 02 okt 2019, 14:21

Centerstjärnan Emma Nordin störs av en skada och kommer att missa Luleå Hockeys fyra kommande matcher.

Hon klev av två perioder in på fredagens match mot HV71 och missade lördagens returmöte.

Vad det är för typ av skada hon besväras av vill nye tränaren Mikael Forsberg inte säga.

Men han räknar bort Emma Nordin till matcherna mot Leksand, Brynäs, Djurgården och Linköping.

– Vi har bestämt att hon ska vila, i alla fall i två veckor, säger Mikael Forsberg.

Tappet av den 28-årige centern  – som utsågs till årets svenska spelare förra säsongen, då hon gjorde 42 mål på 47 matcher, och vann skytteligan i både grundserien och slutspelet – är förstås tungt för Luleå Hockey.

– Supertungt, säger Mikael Forsberg och fortsätter:

– Det känns tråkigt, men det är bättre att det händer nu, än i slutet av säsongen.

Den här säsongen har det bara blivit en poäng för Emma Nordin.

– Hon har störts lite av skadan, men vi hoppas att det ska vara bra efter de här två veckorna, säger Mikael Forsberg.

Han har ännu inte bestämt sig för hur han ska formera kedjorna utan Emma Nordin.

Fast på onsdagens träning testade han nyförvärvet Nicoline Jensen och Josefine Persson tillsammans med Michelle Karvinen.

David Jiglund
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman tis 21 jan 2020, 14:14

Emma Nordin D69f8510
Bild: Kalle Parkkinen. | Emma Nordin är självskriven i Damkronorna som ska spela matcher mot Ryssland och Tjeckien i början av februari.
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman fre 12 mar 2021, 12:21

Kommentatorn igår sa flera gånger att Emma kanske gör sin sista säsong. Kontraktet går ut i år.
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Gäst lör 17 apr 2021, 09:10

Emma fortsätter spela hockey, hon ska bara komma överens med klubben.
(Lyssna inte på kommentatorerna for mycket)
Källa: NSD

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ll ons 19 maj 2021, 15:19

Både Karvinen och Nordin i Luleå Hockey? Eller ingen alls? Mad

Karvinen kan få sällskap av Nordin i Kunlun Red Stars enligt Kuriren. De har bägge blivit erbjudna kontrakt av Kunlun som de nu funderar över, oklart och ganska avgörande för deras beslut är om Kunlun kommer spela i Shenzhen eller Moskva.

Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Kagen ons 19 maj 2021, 18:30

Luleå, Shenzhen eller Moskva, tre ganska olika städer..

Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1739
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ll tis 20 jul 2021, 13:12

Emma drar till Kina, Karvinen lär haka på. Sex säsonger blev det för Emma i Lule, 4 SM-guld! pretty good stats!  Very Happy

Är det någon spelare man verkligen unnar ett äventyr utomlands så är det Emma.

Älska
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Redbear and LulefanGBG like this post

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Gäst tis 28 sep 2021, 11:23

Luleå Hockey skriver idag: Vi jobbar också fortsatt med att få in ytterligare spelare i truppen. Mer om detta under veckan. (Är det så att Emma som lånas in) el någon till månntro?

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Blinders tis 28 sep 2021, 13:26

And skrev:Luleå Hockey skriver idag: Vi jobbar också fortsatt med att få in ytterligare spelare i truppen. Mer om detta under veckan. (Är det så att Emma som lånas in) el någon till månntro?

Hur går det med Emma Nordin?

– Det är inte helt klart än.

Sedan tillägger han:

– Men jag hoppas att vi ska kunna presentera henne här i dagarna.

Ni är alltså överens med henne?

– Det känns som det.

https://nsd.se/sport/artikel/efter-avbracken-vi-behover-hitta-en-losning/lz2182pl

Blinders

Antal inlägg : 5187
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Gäst tis 02 nov 2021, 17:27

Emma är klar enligt media, på ett korttidskontrakt men jag är kluven hur det hjälper laget när hon ändå lämnar rätt fort och vi måste hitta annat nyförvärv ändå.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Gäst ons 01 jun 2022, 10:31

Då är Emma klar till nästa säsong, presenteras kl 13.00

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ll ons 01 jun 2022, 20:14

Hey Baberiba!!! cheers
Inget halvvägs heller!  lol!

Emma Nordin är Luleå/MSSK:s poängbäste spelare genom tiderna med sina 373 poäng. Hon innehar även rekordet för flest mål (169), flest slutspelsmål (11) flest mål under en säsong (42), Flest mål en säsong (42), Flest mål i en match (6), Flest assist i en match (6) och flest hat-trick (åtta).

1+1 skrivet.

Härliga tider! Strålande tider!

Älska
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore tis 23 maj 2023, 10:28

Fantastiskt bra förlängning, super helt enkelt!
Och så jäkla bra ambassadör för Luleå och LHF/MSSK queen

Nu är det klart att Emma Nordin skrivit ett nytt tvåårsavtal med Luleå Hockey/MSSK – vilket innebär att hon är med oss både kommande säsong och 2024/2025.

Emma Nordin
- Kort och gott, så älskar jag att vara här och spela för Luleå Hockey. Så det kändes som ett självklart val att förlänga mitt avtal redan nu. Utöver karriären som hockeyspelare gäller det även att det övriga i livet fungerar bra, och det tycker jag det gör här uppe i Luleå.
- Inför den kommande säsongen har jag höga förväntningar, både på laget och på mig själv. Målsättningen är att vi som lag skall befästa och stärka vår position. Samtidigt som jag tycker jag hade en lite svagare säsong förra säsongen och vill göra bättre ifrån mig, då jag tycker jag fortfarande har mycket i mig och fortsätter att utvecklas.

Emma Nordin Emma_n10
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Kneten and Ekan like this post

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Micke80 ons 24 maj 2023, 05:08

Fantastiskt kul att hon blir kvar

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Tony Moore ons 13 mar 2024, 17:07

Luleåforwarden fick minnespris: "Känns överväldigande"
Emma Nordin överraskades – med en gåva på 25 000 kronor – före onsdagens träning i Coop Norrbotten Arena. "Det känns helt överväldigande", säger Luleåforwarden.

Emma Nordin Redirect
Emma Nordin tilldelades 25 000 kronor från minnesfonden efter bortgångne Marie Hellqvist. Hennes efterlevande man, Håkan Hellqvist (infälld), motiverade varför just Emma Nordin fick årets stipendium.
Foto: Bildbyrån/Montage

I juni 2020 gick den då 47-åriga Marie Hellqvist bort i cancer.
Efter sig lämnade hon en man, deras fyra barn och laget i sitt hjärta.

Dagen efter hon gick bort hörde hennes doktor av sig till honom och berättade att hon hade gömt fem brev i en garderob. I ett av breven uppmanades Håkan Hellqvist, som driver ett åkeri (Svelast i skåne..) och sponsrar Luleå Hockey, att göra något fint för deras lag i SDHL. Han bestämde sig för att bjuda dem på middag och upprätta en minnesfond i hennes namn.
– Jag tror det hade gjort henne glad. Hon brydde sig inte så mycket om herrlaget, och tyckte det var bättre att jag sponsrade damerna, eftersom herrarna tjänar så mycket, säger Håkan Hellqvist.
**********

Klubbdirektör Stefan Enbom delade ut priset. Håkan Hellqvist kunde inte själv närvara men hade skrivit ner några rader som klubbdirektören läste upp för spelare och ledare.

Motivering
"Första gången jag träffade dig var 2019 den 25 september. Du var skadad och spelade inte denna match men du tog mig i hand och hälsade artigt. När du var liten så höll du på att spela landhockey på gatan tills klockan slog midnatt, du klädde även ut din lillasyster till målvakt för att kunna skjuta på henne i hallen. Jag har hört en historia från en skolgård att när några killar skulle spela landhockey så skulle en kille vara Omark, en skulle vara Lassinantti och en kille skulle vara just dig, Emma Nordin. Din mamma och pappa är säkert stolta över din idrottskarriär och för att du valde Luleå Hockey/MSSK. Med dessa enkla ord vill jag Håkan Hellqvist tilldela dig Emma Nordin 25 000 kronor till minne av Marie Hellqvist".


Sedan stipendiet första gången delades ut 2021 har i tur och ordning Sara Grahn, Jenni Hiirikoski
och Ronja Savolainen fått priset.
– I år blev det Emma Nordin. Hon har kämpat på länge, är alltid positiv, och en bra förebild för de yngre spelarna. Så jag tycker hon är värd lite uppmuntran, säger Håkan Hellqvist och konstaterar att den 32-åriga forwarden från Örnsköldsvik dessutom har gjort en bra säsong.

Emma Nordin blir märkbart rörd av motiveringen.
– Det var fina ord. Just det här med att det enklaste man kan vara, det är att vara en god person. Jag älskar att möta och se människor och det var kul att Håkan uppskattade det. Det känns väldigt, väldigt fint och betyder mycket för mig,
säger Emma Nordin.


Den som vill, kan följa Håkan på twitter @hellqvist_hakan en stor (på alla sätt) LHF/MSSK supporter som behållit kontakten med Luleå och Norrbotten med ett litet krypin här och återkommande besök.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7694
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

pingu and Bengtfredlund78 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ll tis 19 mar 2024, 16:05

643 poäng


Tre poäng i andra finalmatchen mot Modo. Med det tangerade Emma Nordin Denise Altmann som bäst genom alla tider när det gäller poäng i SDHL, inklusive slutspel.
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

pingu likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Jokerman ll ons 20 mar 2024, 17:24

Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Kagen likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Hejsan tor 21 mar 2024, 08:07

Jokerman ll skrev:

644 poäng  cheers cheers cheers



Emma Nordin är poängbäst i SDHL:s historia 





https://www.svt.se/sport/ishockey/emma-nordin-poangbast-genom-alla-tider-i-sdhl-efter-forvirring

Stor skillnad på Emma denna säsong mot för förra, ryggen hämmade henne eller om det var någon annan skada men denna säsong hade hon
mycket mer fart i sig. Mer poäng lär det bli Smile

Hejsan

Antal inlägg : 234
Join date : 22-11-29

Till överst på sidan Gå ner

Emma Nordin Empty Sv: Emma Nordin

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet