Kommunikation med Luleå Hockey.

Gå ner

Kommunikation med Luleå Hockey. Empty Kommunikation med Luleå Hockey.

Inlägg av nummer 17 mån 23 maj 2016, 13:54

Hej Peter

Tack för det. Hörde av Osten att han hade svarat.

Vill bara att du skall veta att vi alla är uppväxta med LH och har klubben djupt i våra hjärtan. Vi jobbar mer eller mindre dygnet runt för att det skall bli bra.

Då är det kul med lite balanserade synpunkter.

Ha det gott.

MVH Stefan

Skickat från min iPhone

20 maj 2016 kl. 13:43 skrev Peter Renberg <Peter@alfagruppen.se>:
Hej Stefan. Är ju en massa skriverier och snack om lagbygget på internet och runt fikaborden på arbetsplatser runt om i Norrbotten. Mest dom negativa åsikterna som syns och ofta dåligt underbyggda resonemang. Vill att du ska veta att vi är många, dom klart flesta av oss som tycker att ni gör ett bra jobb! Jag och många andra litar på att ni gör det som är bäst för Luleå Hockey och vi förstår att vi som inte känner till alla omständigheter och parametrar inte ska uttala oss för vårat underlag är alldeles för begränsat. Så fortsätt jobba på för Luleås bästa, finns många som tror på er!
Det enda frågetecknet för mig är om det finns möjlighet att vara mer tydlig utåt gällande spelare som inte kommer att erbjudas nytt kontrakt. /Peter Renberg

nummer 17

Antal inlägg : 1214
Join date : 14-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Kommunikation med Luleå Hockey. Empty Sv: Kommunikation med Luleå Hockey.

Inlägg av nummer 17 mån 23 maj 2016, 13:55

Hej Peter !

Tack för stödet, vi märker att du förstår.
Det är också roligt och fantastiskt med det engagemang som finns för föreningen i olika frågor.
Vi försöker vara väldigt tydliga internt , så tydliga vi kan vara från tid till annan utifrån alla förutsättningarna. Men utåt bör/ måste Luleå hålla en låg profil tills tiden är mogen för information.

Med vänlig hälsning,
/ Osten


Skickat från min iPhone

20 maj 2016 kl. 09:57 skrev Peter Renberg :
Hej Osten. Är ju en massa skriverier och snack om lagbygget på internet och runt fikaborden på arbetsplatser runt om i Norrbotten. Mest dom negativa åsikterna som syns och ofta dåligt underbyggda resonemang. Vill att du ska veta att vi är många, dom klart flesta av oss som tycker att ni gör ett bra jobb! Jag och många andra litar på att ni gör det som är bäst för Luleå Hockey och vi förstår att vi som inte känner till alla omständigheter och parametrar inte ska uttala oss för vårat underlag är alldeles för begränsat. Så fortsätt jobba på för Luleås bästa, finns många som tror på er!
Det enda frågetecknet för mig är om det finns möjlighet att vara mer tydlig utåt gällande spelare som inte kommer att erbjudas nytt kontrakt. /Peter Renberg

nummer 17

Antal inlägg : 1214
Join date : 14-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet