Souvenirer

+32
Jokerman
Donowitz
PM
pelle
Redbear
JohanO
Mange
Rönken
Micke80
Kagen
rasbiologen
Kallepedal
Tigerman
NallePhu
Pajala
Bamsefar
Snikne Ville
KaptenBlodskelett
icemask
Lasse Proppmätt
Urken
Lars158
knutten
norrisöder
Lulefan
Norlin
Salle
Tony Moore
storstruten
Old Brooklyn
FruktHamster
Krikke
36 posters

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Tigerman sön 12 apr 2015, 10:59

Det har åtminstone kommit en replica nu med tygmärke.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Tony Moore fre 08 maj 2015, 16:42

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7701
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Norlin fre 08 maj 2015, 18:44

Förstår inte hur den gula inte kan leda.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Old Brooklyn fre 08 maj 2015, 18:57

Finns ju redan gula souvenirer med gamla loggan. Jag tar den gärna i svart.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Kallepedal fre 08 maj 2015, 20:09

Man varför kör man inte mer med rött till kläder som ska bäras på match? Finkostymen kan vara gul men till match kommer man i rött.
Kallepedal
Kallepedal

Antal inlägg : 427
Join date : 12-01-23

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Snikne Ville fre 08 maj 2015, 20:29

Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6388
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av rasbiologen tis 09 jun 2015, 15:24

Jag kommer jobba i Luleå under sommaren, säljs det något någonstans under sommaren? Köpte något replica-aktigt på stadium bredvid shopping för ~10 år sen, antar att jag kan testa där. Det är den gula stålmannen tischan jag är ute efter.
rasbiologen
rasbiologen

Antal inlägg : 1351
Join date : 12-09-13
Age : 35
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Kagen tis 09 jun 2015, 16:11

SKE tidigare kallad SkAIK, SAIK, AIK(!?) och Skellefteå HC var också nära att byta namn till Skellefteå Stingheads men hade inte råd att betala upphovsmakaren av Stingheads loggan, så istället valde man att ta riktiga AIK's logga och förvanska den lite och kalla den sin egen.
Loggan ser ni här till vänster - om jag inte bytt profilbild.

Ett förslag vore att Luleå HF / Luleå Fans tar fram en Skellefteå Stinghead trycksak (T-shirt kanske) med Stinghead loggan på samt gör så att viss del av överskottet går till upphovsmakaren (som ju aldrig fick betalt av den där snåla förenigen som nu gör en vinst på 17 miljoner).

Möjligen relaterad länk:
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/12540080/1500/normal/9f75472b9d2e7/saik

Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1739
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Micke80 tis 09 jun 2015, 16:38

rasbiologen skrev:Jag kommer jobba i Luleå under sommaren, säljs det något någonstans under sommaren? Köpte något replica-aktigt på stadium bredvid shopping för ~10 år sen, antar att jag kan testa där. Det är den gula stålmannen tischan jag är ute efter.

Har du kollat hur öppettiderna i souvenirshoppen ser ut under sommaren?
Det står inget på hemsidan om att den skulle vara stängd.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av rasbiologen tis 09 jun 2015, 18:33

Jag trodde/antog att den var stängd Very Happy då tar jag och drar förbi där vid tillfälle.
rasbiologen
rasbiologen

Antal inlägg : 1351
Join date : 12-09-13
Age : 35
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Lars158 ons 19 aug 2015, 21:32


Lars158

Antal inlägg : 9722
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken ons 19 aug 2015, 21:43

Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken mån 31 aug 2015, 18:34


För oss alla som inte är lika täta som Lassse eller Fruktis finns ju budget-alternativet med koppen med retor-loggan pig Fick min i dag, åker med till jobbet i morgon. Loggan sitter bara på en sida, på "rätt" sida om man är högerhänt och vill visa var ens sympatier hör hemma bounce
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken mån 31 aug 2015, 18:50

Rönken skrev:

För oss alla som inte är lika täta som Lassse eller Fruktis finns ju budget-alternativet med koppen med retor-loggan pig Fick min i dag, åker med till jobbet i morgon. Loggan sitter bara på en sida, på "rätt" sida om man är högerhänt och vill visa var ens sympatier hör hemma bounce

Den nyttjas varje dag, speciellt vid närvaro av Brynäsare. cyclops
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken mån 31 aug 2015, 18:52

Urken skrev:
Rönken skrev:

För oss alla som inte är lika täta som Lassse eller Fruktis finns ju budget-alternativet med koppen med retor-loggan pig Fick min i dag, åker med till jobbet i morgon. Loggan sitter bara på en sida, på "rätt" sida om man är högerhänt och vill visa var ens sympatier hör hemma bounce

Den nyttjas varje dag, speciellt vid närvaro av Brynäsare. cyclops

Har mest sparkbollsfantaster på jobbet dessvärre, kanske får driva lite konverterings-projekt. Nackdelen med koppen är att den var mindre än jag trodde, drygt 20 cl. Nåja får jag fler mikropauser på jobbet pig Fick intrycket av mer "normalstor" kopp på hemsidan och så sitter ju märket på vänsterhänt-sidan.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken tis 01 sep 2015, 10:57

Rönken skrev:
Urken skrev:
Rönken skrev:

För oss alla som inte är lika täta som Lassse eller Fruktis finns ju budget-alternativet med koppen med retor-loggan pig Fick min i dag, åker med till jobbet i morgon. Loggan sitter bara på en sida, på "rätt" sida om man är högerhänt och vill visa var ens sympatier hör hemma bounce

Den nyttjas varje dag, speciellt vid närvaro av Brynäsare. cyclops

Har mest sparkbollsfantaster på jobbet dessvärre, kanske får driva lite konverterings-projekt. Nackdelen med koppen är att den var mindre än jag trodde, drygt 20 cl. Nåja får jag fler mikropauser på jobbet pig Fick intrycket av mer "normalstor" kopp på hemsidan och så sitter ju märket på vänsterhänt-sidan.

På koppen som jag har, sitter märket mitt emot örat, så den fungerar för både vänster- och högerhänta. Har de gjort om lite, må hända?
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken tis 01 sep 2015, 12:00

Urken skrev:
Rönken skrev:
Urken skrev:
Rönken skrev:

För oss alla som inte är lika täta som Lassse eller Fruktis finns ju budget-alternativet med koppen med retor-loggan pig Fick min i dag, åker med till jobbet i morgon. Loggan sitter bara på en sida, på "rätt" sida om man är högerhänt och vill visa var ens sympatier hör hemma bounce

Den nyttjas varje dag, speciellt vid närvaro av Brynäsare. cyclops

Har mest sparkbollsfantaster på jobbet dessvärre, kanske får driva lite konverterings-projekt. Nackdelen med koppen är att den var mindre än jag trodde, drygt 20 cl. Nåja får jag fler mikropauser på jobbet pig Fick intrycket av mer "normalstor" kopp på hemsidan och så sitter ju märket på vänsterhänt-sidan.

På koppen som jag har, sitter märket mitt emot örat, så den fungerar för både vänster- och högerhänta. Har de gjort om lite, må hända?

Finns två koppar, en med björnen och en med stålmannen. Jag fick stålmannen-koppen i går, där sitter märket på ena sidan, inte mitt på. Håller man i höger hand så är märket utåt mot omgivningen när man dricker.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken tis 17 nov 2015, 16:06

Finns det att få tag på vimplar eller liknande? Tänker på dessa rektangulära som man hänger på vägg. Var väl rätt poppis för många år sedan, kanske dött ut nu? Behöver en till jobbet känner jag, en liten en kan ingen klaga på. Tror det blir lite kämpigare att dra upp en stor flagga cheers


Något liknande nedanstående:

Souvenirer - Sida 2 B9GLbuQCMAAEccj
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Lulefan ons 18 nov 2015, 18:42

Rönken skrev:Finns det att få tag på vimplar eller liknande? Tänker på dessa rektangulära som man hänger på vägg. Var väl rätt poppis för många år sedan, kanske dött ut nu? Behöver en till jobbet känner jag, en liten en kan ingen klaga på. Tror det blir lite kämpigare att dra upp en stor flagga cheers


Något liknande nedanstående:

Souvenirer - Sida 2 B9GLbuQCMAAEccj

Bra fråga, men en sån där med stålmannen har jag här bredivd mig Very Happy

Lulefan

Antal inlägg : 2231
Join date : 12-05-19
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken ons 18 nov 2015, 18:46

Lulefan skrev:
Rönken skrev:Finns det att få tag på vimplar eller liknande? Tänker på dessa rektangulära som man hänger på vägg. Var väl rätt poppis för många år sedan, kanske dött ut nu? Behöver en till jobbet känner jag, en liten en kan ingen klaga på. Tror det blir lite kämpigare att dra upp en stor flagga cheers


Något liknande nedanstående:

Souvenirer - Sida 2 B9GLbuQCMAAEccj

Bra fråga, men en sån där med stålmannen har jag här bredivd mig Very Happy

Ska jag skicka ett PM med min hem-adress eller vad menar du? Razz rabbit
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken ons 18 nov 2015, 18:54

Snarare: vad är du beredd att betala? Razz
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken ons 18 nov 2015, 20:35

Urken skrev:Snarare: vad är du beredd att betala? Razz

Du ska veta bättre än att lägga dig i när vuxna samtalar pig rabbit
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Tony Moore ons 18 nov 2015, 20:50

Kung Matti  king, DEN vackraste tröjan ska bli min cheers  http://shop.luleahockey.se/retro-ruisma-rugger/213-0
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7701
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Mange sön 07 feb 2016, 15:16

Skulle vara underbart om man kunde lägga ut riktiga/äkta matchtröjor utan reklambanners till försäljning i webshopen(tidsbestämt erbjudande några gånger per säsong) jag hade köpt direkt!!! Någon som vet om det går att göra en specialbeställning på en äkta matchtröja?
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av FruktHamster mån 08 feb 2016, 15:51

Mange skrev:Skulle vara underbart om man kunde lägga ut riktiga/äkta matchtröjor utan reklambanners till försäljning i webshopen(tidsbestämt erbjudande några gånger per säsong) jag hade köpt direkt!!! Någon som vet om det går att göra en specialbeställning på en äkta matchtröja?

För några år sedan tjatade jag på Robban Hedlund om att de skulle beställa en extra tröja inför säsongen, när de ändå beställer åt övriga laget - som jag kunde få köpa.
Tyvärr glömde han göra detta och det rann ut i sanden, men om jag minns rätt kostade de ca 2500:- att köpa in. Och det var nog utan namn/nummer på ryggen.
Om sedan LHF ska göra någon slags vinst på det (och de lär de ju måsta om de ska ha den i souvenirshoppen), så blir väl slutpriset på närmare 3000:-
Tror för få skulle vara sugna på att betala så mycket, men om man är tillräckligt många som är intresserade kanske man kan snacka med LHF om att de ska beställa några extra när de ändå beställer åt laget.

Sedan kan det möjligtvis vara lite lurigt med storlekar. Man vill ju helst ha en storlek som man kan ha på sig utan axelskydd, samtidigt ska emblem och annat få plats på tröjan.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Gäst sön 13 mar 2016, 15:34

Hej på er.
Sitter och kollar på shopen vilken replica man ska klicka hem, dock uppstår det några funderingar.

-Varför uppdaterar man inte bilderna med namn som är aktuella? Jag menar Rautio, Abbott och Ledin? Vill ju se Melart, Granström och Wallmark t.ex.

-Är numren så små som de ser ut på bilderna? Såklart har vi olika smaker vad gäller sånt, men jag tycker att det ser fjuttigt ut..

Så svårt att bestämma sig för en färg.. hoh.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken sön 13 mar 2016, 15:38

Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av JohanO mån 14 mar 2016, 10:22

Kagen skrev:SKE tidigare kallad SkAIK, SAIK, AIK(!?) och Skellefteå HC var också nära att byta namn till Skellefteå Stingheads men hade inte råd att betala upphovsmakaren av Stingheads loggan, så istället valde man att ta riktiga AIK's logga och förvanska den lite och kalla den sin egen.
Loggan ser ni här till vänster - om jag inte bytt profilbild.

Ett förslag vore att Luleå HF / Luleå Fans tar fram en Skellefteå Stinghead trycksak (T-shirt kanske) med Stinghead loggan på samt gör så att viss del av överskottet går till upphovsmakaren (som ju aldrig fick betalt av den där snåla förenigen som nu gör en vinst på 17 miljoner).

Möjligen relaterad länk:
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/image/12540080/1500/normal/9f75472b9d2e7/saik


Nu bumpar jag något jättegammalt här, men den här idén är den bästa jag läst på forumet. Från någon som jobbar med något så pissnödigt som reklam i Stockholm så vill jag ge hatten av till Kagen och en brännare i röven på Luleåledningen som inte uppenbarligen inte läser forumet, för i så fall hade detta blivit genomfört. PR-delux.
JohanO
JohanO

Antal inlägg : 814
Join date : 14-03-01

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken tis 15 mar 2016, 15:25

Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Redbear tis 15 mar 2016, 16:35

Rönken skrev:http://shop.luleahockey.se/product/baddset

Något för @Redbear möjligen? rabbit

Varför inte? pirat
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6714
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Lulefan mån 28 nov 2016, 02:22

Detta dök upp i mitt Facebook-flöde: https://www.sunfrog.com/109307851-285283158.html?75684

Vad fan? Very Happy

Lulefan

Antal inlägg : 2231
Join date : 12-05-19
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av icemask mån 28 nov 2016, 05:44

Lulefan skrev:Detta dök upp i mitt Facebook-flöde: https://www.sunfrog.com/109307851-285283158.html?75684

Vad fan? Very Happy
Varumärkesstöld ?
icemask
icemask

Antal inlägg : 4116
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Lulefan tis 29 nov 2016, 07:27

icemask skrev:
Lulefan skrev:Detta dök upp i mitt Facebook-flöde: https://www.sunfrog.com/109307851-285283158.html?75684

Vad fan? Very Happy
Varumärkesstöld ?

Snarare så att någon som gillar LHF gjort den där, verkar vara en sida där man kan sälja sina egna "designs"

Lulefan

Antal inlägg : 2231
Join date : 12-05-19
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av icemask tis 29 nov 2016, 12:58

Lulefan skrev:
icemask skrev:
Lulefan skrev:Detta dök upp i mitt Facebook-flöde: https://www.sunfrog.com/109307851-285283158.html?75684

Vad fan? Very Happy
Varumärkesstöld ?

Snarare så att någon som gillar LHF gjort den där, verkar vara en sida där man kan sälja sina egna "designs"
Spelar ingen roll, profiterar någon annan och inte LHF på det när man använder logon så är det åtminstone varumärkesintrång !
Du får trycka en egen tröja och använda men inte bjuda ut till försäljning !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4116
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av pelle tor 19 jan 2017, 13:10

Kom gärna med fler åsikter kring souvenirerna både i Luleå Hockey och LuleåFans.

Har svårt att få vettig feedback och önskemål generellt. Är det något speciellt ni önskar?
pelle
pelle

Antal inlägg : 41
Join date : 15-08-09
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Bamsefar tor 19 jan 2017, 14:09

Sagt det förut, sådana NHL-tshirts med namn o nummer på baksidan o logga på fronten (gärna stålmannen) . Typ ngt sådant.

Souvenirer - Sida 2 ProductImages%2f_489000%2fFF_489201_xl

och i vettiga storlekar, där xl är xl tillexempel och inte gjorda för bulemikermodeller
År hyfsat stor men klarar mig med antingen L eller XL, köpte en hoodie från Luleå i XL men den kan jag inte ha, men grabben som drar S eller M kunde ha den. Hockeypubliken är inte alla ett gäng smala sylfider med behov av att visa upp sig.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12045
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken tor 19 jan 2017, 14:17

pelle skrev:Kom gärna med fler åsikter kring souvenirerna både i Luleå Hockey och LuleåFans.

Har svårt att få vettig feedback och önskemål generellt. Är det något speciellt ni önskar?

Personligen vill jag jättegärna ha fler flaggor av lite rimligare storlek för att kunna hänga upp på kontoret. LuleåFans har en fin gul Stålmannen-flagga men den har väldigt stora mått, för stora tyvärr.

Även små bordsvimplar skulle jag väldigt gärna se, borde väl rimligen finnas som mål att större företag delar ut sådana till nyanställda att ha på skrivbordet bounce
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av pelle tor 19 jan 2017, 14:29

Souvenirer - Sida 2 V7a9gp
Sett dessa? 60x90cm och 70x100cm

Har lämnat önskemål på röda stålmannentshirts med färgad krage, men utan framgång. Tror inte de vill ha röda stålmannen-souvenirer generellt. Upplever att de vill separera retro och björnen med gult och rött.

Namn och tryck på ryggen har vissa nackdelar, dels är det dyrare att tillverka. Sen kanske inte alla gillar samma spelare. Men kan vara en bra idé vid en ev storvärvning, t.ex. Omark/Klasen.
pelle
pelle

Antal inlägg : 41
Join date : 15-08-09
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Rönken tor 19 jan 2017, 14:31

pelle skrev:Souvenirer - Sida 2 V7a9gp
Sett dessa? 60x90cm och 70x100cm

Har lämnat önskemål på röda stålmannentshirts med färgad krage, men utan framgång. Tror inte de vill ha röda stålmannen-souvenirer generellt. Upplever att de vill separera retro och björnen med gult och rött.

Namn och tryck på ryggen har vissa nackdelar, dels är det dyrare att tillverka. Sen kanske inte alla gillar samma spelare. Men kan vara en bra idé vid en ev storvärvning, t.ex. Omark/Klasen.

Hmm har jag inte sett, ska mäta lite på kontoret, men tror att det också kan vara liiite stort men ska se.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Urken tor 08 mar 2018, 17:45

Notera att Luleå Hockey har bra priser på replicor just nu. Släng iväg en order ifall ni inte redan gjort det!

https://shop.luleahockey.se/
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av PM tor 27 sep 2018, 13:27

Kan tycka att vissa storlekar tar slut snabbt. (L-XL)
Köpte replika nu när priserna var bra och rätt storlek fanns, men T-shirt och Hood var slut. Kan förstå att det är svårt att ligga på stora lager när våren närmar sig, men det borde gå att få bättre (snabbare) kompletterings avtal med leverantör. Detta tycker jag har varit återkommande i många år.
Där tappade shoppen en tusenlapp bara på mig!

Skall tillägga att jag bor i södra Sverige och det är on-line som gäller!

PM

Antal inlägg : 1947
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Tony Moore mån 18 nov 2019, 22:34

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7701
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Donowitz mån 18 nov 2019, 22:59

Underbart!

Donowitz

Antal inlägg : 4094
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Jokerman tor 29 okt 2020, 19:59

Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Jokerman ons 21 apr 2021, 08:01

Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1983
Join date : 15-08-23

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Snikne Ville ons 21 apr 2021, 08:23

Äntligen har de gjort den gamla gula t-shirten i rött...men då lyckas man alltså göra ärmsluten och halsrundningen gul ist för svart. Nån måste avgå, hårt!
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6388
Join date : 12-01-22

Puckad likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av kokostrollet ons 21 apr 2021, 14:40

Sett såna här nere i Malmö. Finns ngt liknande att få tag på uppe i Luleå? Ngt för oss mest inbitna fans  Souvenirer - Sida 2 1f604

Souvenirer - Sida 2 3ddbb510
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2667
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Snikne Ville ons 19 maj 2021, 13:17

Rösta på jultröja. inga skönheter direkt..
https://www.luleahockey.se/jultroja-2021
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6388
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Lehto ons 19 maj 2021, 13:29

Snikne Ville skrev:Rösta på jultröja. inga skönheter direkt..
https://www.luleahockey.se/jultroja-2021
Nä de där var nog sämsta på länge faktiskt

Lehto

Antal inlägg : 723
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av LulefanGBG ons 19 maj 2021, 15:37

Tyckte faktiskt om designen på nr 3. Enkel klassisk jultröja.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12200
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Souvenirer - Sida 2 Empty Sv: Souvenirer

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 3 Föregående  1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet