Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

+2
LulefanGBG
Whiskas
6 posters

Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av Whiskas tor jan 10, 2013 5:23 am

Härligt att man får snacka med lite andra hockeytokiga norrbottningar!

Presenterar mig först: Jag heter Viktor Lundin och är hejarklacksledare i Aspen Army.

Nu stundar en otroligt viktig match för oss norrbottningar i öst som får äran att inta eran Coop Arena mot IK Oskarshamn. Inträdet kommer att vara gratis för alla.
Därför undrar jag, kommer det några lulefans på matchen?
Och i så fall.
Kan vi sluta upp och göra ett jäkla liv på H(?)läktarn alltså eran ståplats?

Givetvis kommer vi ge tillbaka stöd i slutspelet sålänge det finns platser kvar på ståplats! Smile

Whiskas

Antal inlägg : 1
Join date : 13-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av LulefanGBG tor jan 10, 2013 8:42 am

Kul initiativ. Hade jag inte bott i Göteborg så hade jag gärna kommit.

Hoppas det är några som letar sig dit!
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12198
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av Redbear tor jan 10, 2013 9:53 am

Självklart ska jag dit, men det blir nog sittplats för mig Smile Det kanske vore en bra ide att ta kontakt med Lulefans via Facebook också?

Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6710
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av Lars158 tor jan 10, 2013 4:32 pm

Jag ska också men är sittplatsare. Som Redbear skriver så är inte det här forumet så starkt kopplat till Ståplats H Lulefans. Så facebook eller vars dom är som mest akktiva är mer rätt för din fråga om just klack grejer.

Men jag följer Asplöven väldigt aktivt. Innan snön och halkan blev så var jag och såg 3 matcher i Kuben. Sen har jag följt dom flesta (princip alla) matcher med stream eller webradio.

Lars158

Antal inlägg : 9715
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av Redbear tor jan 10, 2013 5:07 pm

Lulefans är ganska aktiva på detta forum:

http://www.luleafans.se/?hide

Tror inte det ska vara något problem att få ihop en hyfsad klack, speciellt när det är gratis.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6710
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av HalleLuleå ons jan 16, 2013 9:59 am

Det hade varit rätt häftigt om det även hade gått att få till ett samarbete mellan fansen mellan Luleå och Asplöven. Om än för bara en match, lite vi (Norrbotten) mot resten av Sverige känsla. Smile

Tror att det även skulle gynna Luleåfans vad gäller rekrytering av nya medlemmar osv.

Asplöven är ju en sorts samarbetspartner/"farmarklubb" till Luleå Hockey. Dessutom finns det ju Luleå Hockey spelare med i laget.

HalleLuleå

Antal inlägg : 51
Join date : 12-03-07

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av MickkeJ ons jan 16, 2013 1:25 pm

http://luleahockey.se/artikel/32482/

Niinimaa ska leverera matchpucken.
Taco buffé för 199 kronor från 17.00
Inträdet gratis!

Jag hade då gått om jag inte bodde i andra änden av landet Very Happy
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena Empty Sv: Asplöven - Oskarshamn 16/1 i Coop Arena

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet